top of page
Szukaj
  • ZdjÄ™cie autoraJayBee

My first oil painting - mój pierwszy olejny obrazek:)


Użyłam kanwy o wymiarach 60cm/40cm - mój ulubiony rozmiar A2

Inspiracją był Bob Ross i jego wskazówki. Zastosowałam dwa media: liquid white i liquid clear. Mają one zapewnić transparentność i przejrzystość.

Malowanie farbami olejnymi daje szybki efekt. Małym problemem była zbyt gęsta biała farba - jeszcze nie bardzo wiem jak ją prawidłowo rozrzedzić:). Muszę też popracować nad użyciem noża malarskiego - paint knife:))) Jest bardzo przydatny przy malowaniu np gór. Minusem farb olejnych jest długi czas schnięcia - dodatkowo wydłużają go także uzyte media. Obrazek namalowałam wczoraj i ciagle jest mokry. Poza tym mycie pędzli po skończonej pracy jest bardzo mozolne:))

Podobny widoczek namalowałam akrylami:


Rozmiar kanwy taki sam A2.

Do farb olejnych będę wracać bo to nowa przygoda:) Mam nadzieję, że w końcu będę zadowolona z moich fal:)) Ale jak mawiał Bob Ross należy czerpać przyjemność z samego malowania i nie popełniamy błędów - to są tylko "litlle happy accidents" :))))

26 wyświetleń0 komentarzy
bottom of page